قیمت خرید مواد کراتین مو برزیلی

داشتن موهایی صاف و براق آرزوی هر دختری است. امروزه با پیشرفته علم روش های گوناگونی برای داشتن این موها به وجود آمده که یکی از آن ها کراتین کردن آن ها است. آرایشگاه های زیادی نسبت به انجام این کار اقدام می کنند. در این مطلب می خواهیم درمورد خوب یا بد بودن این روش، خرید و قیمت مواد کراتین مو برزیلی صحبت کنیم. پس اگر سلامت و براقی مو برایتان اهمیت دارد این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

قیمت خرید مواد کراتین مو برزیلی

 

آیا کراتینه کردن مو خوب است؟

آیا کراتینه کردن مو خوب است؟ در مرحله ی اول کمی درمورد کراتین کردن مو به شما توضیح می دهیم تا اگر با آن آشناییتی ندارید درمورد چگونگی کار این محصول اطلاعاتی را کسب کنید.

کراتین نوعی پروتئین است که به صورت طبیعی در موی افراد وجود دارد اما در موهای کسانی که دارای فر و یا وز هست به اندازه ی کافی این ماده را نمی توان یافت به همین دلیل موها کمتر نرم و درخشان هستند. به همین خاطر فرد باید خود از خارج این پروتئین رو به موها برساند.

اینکه افراد بر این باور هستند که کراتینه کردن مو باعث صافی آن می شود اشتباه است. کراتینه کردن در اصل باعث براقی مو می شود و آن را نرم می کند. زمانی که کراتینه به مو برسد و روی آن اتو کشیده شود مو راحت تر صاف می شود و حالته صافی را تا زمان بیشتری در خود نگهمیدارد.

حال آیا کراتیه کردن مو خوب است؟

  1. باید بگوییم بله! زیرا باعث رساندن پروتئین مورد نیاز به مو ها می شود.
  2. خوب است! زیرا باعث برگشتن براقی اصلی مو می شود.
  3. عالی است! زیرا باعث می شود مو ها نرم شده و از حالته شکنندگی خارج شوند.
  4. برای مو ها بسیار مفید است! زیرا مو را تقویت می کند.

جدا از تمام این ها، کراتینه کردن مو برای مو بسیار مفید است. این فواید عبارتند از : از ریزش جلوگیری می کند می کند زیرا به راحتی شانه می شود. از سمتی دیگر، نیاز های سلول های مو به این پروتئین اساسی است پس می تواند براید مو ها بسیار حائز اهمیت باشد. از دیگر مواد کراتینه نیز می توان به کراتینه مو ارگانیک اشاره کرد که آن هم نیز طرفداران مخصوص به خود را دارد.

قیمت هر میل مواد کراتین مو برزیلی

قیمت هر میل مواد کراتین مو برزیلی مواد کراتین را باید به صورت میل خریداری شود که هر میل با توجه به نوع برند قیمت های متفاوتی دارند. می توانید با مراجعه به لوازم آرایشی های مورد تایید این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی نیز نسبت به خرید این محصول اقدام کنید که آن روش هم نیز قیمت های مناسبی را با خود به همراه دارد. البته باید توجه داشته باشید که حتما به اندازه ی مورد نیاز آن ها را خریداری کنید زیرا اگر برای مدت زیادی بدون مصرف بمانند ممکن است پروتئین های داخل مواد حالته خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نباشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما