آموزش گام به گام کراتینه صافی مو

همواره هستند کسانی که از حالت موی خود راضی نیستند، معمولا این افراد مو های صاف و لخت را به مو های مواج و فر ترجیح می دهند. راه های زیادی برای داشتن موهای صاف وجود دارد اما مهم ترین نکته ای که در مورد این موضوع وجود دارد، آسیب رسیدن به مو است. شما با آموزش گام به گام کراتینه مو در کنار ایجاد مو هایی صاف به ترمیم موهای آسیب دیده از ابزار های صاف کننده مو مانند اتو کمک خواهید کرد.

آموزش گام به گام کراتینه <a data-ail=صافی مو” class=”img-responsive aligncenter”>

ماندگاری کراتینه صافی مو

ماندگاری کراتینه صافی مو وقتی نیاز به صاف شدن مو باشد، همیشه اولین موضوعی که  به ذهن می رسد استفاده از سشوار، اتو مو، برس حرارتی و… است، اما استفاده از این ابزار در طولانی مدت می تواند صدماتی مانند خشکی مو، موخوره، شکستگی تارهای مو را برای افراد ایجاد کند، از این جهت استفاده از کراتین برای این افراد در اولویت است که چرا که کراتین تنها برای صاف کردن مو استفاده نمی شود. این محصول توانایی رفع  این مشکلات و کمک به ترمیم مو های را دارا می باشد. حال مهم ترین نکته ای که وجود دارد مدت ماندگاری این محصول است. کراتینه صافی مو هم مثل هر مواد دیگری یک مدت زمان ماندگاری دارد انجام کار هایی می تواند روند این مدت را کاهش دهد مثلا شستشو‌ی مداوم در ماندگاری این محصول بر مو تاثیر منفی خواهد گذاشت، ما به افراد هفته ای ۲ بار شستشو توصیه می کنیم.

نکاتی در مورد آموزش کراتینه در منزل:

• این محصول را می توان به صورت ماسک کراتین استفاده کرد. این روش به صورت  یک ماسک درمانی، مو های آسیب دیده را ترمیم می کند. دوام آن ۲ الی۳هفته می باشد که اصطلاحا  به آن پانسمان موقت می گویند.

• پس از انجام کراتین مو باید از تعریق پوست سر جلوگیری شود.

• نبستن مو ها تا چند روز با هر گونه  کلیپس، کش و سنجاق 

• در معرض بخار قرار نگرفتن

آموزش گام به گام کراتینه مو در منزل

آموزش گام به گام کراتینه مو در منزل شما با رعایت دقیق آموزش های گام به گام کراتینه مو در منزل می توانید، بدون متحمل شدن هزینه های حمل و نقل به سادگی موهای خود را کراتینه کنید. امروزه برای راحتی شما سفارش این محصول به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز امکان پذیر است. بدین ترتیب شما در هر مکانی که باشید می توانید با در تلفن همراه یا رایانه با لمس چند صفحه با کلیک چند گزینه در این وب سایت خریدی ارزان، مقرون به صرفه، امن و با کیفیت را تجربه کنید. نتیجه این کار موهایی به نرمی ابریشم خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما