قیمت بهترین شامپو کراتینه مو

عزیزانی که موهای خود رابرای رفع خشنی و یا رفع اسیب مو ناشی از دکلر کردن مو مواد کراتینه استفاده کرده اند حتما میدانند که برای بقای مواد کراتینه روی مو خودشان استفاده از شامپو فاقد سولفات الزامی است در این مقاله قصد داریم قیمت بهترین شامپو کراتینه مو را بررسی نماییم با ما باشید.
شامپو کراتینه چرا؟

قیمت بهترین شامپو <a data-ail=کراتینه مو” width=”300″ height=”300″ />

خب بسیاری از مشتریان که مواد کراتینه مو زده اند سوال اصلی آنها اینست .شامپو کراتینه چرا؟ قیمت بهترین شامپو کراتینه مو چقدر است؟  شامپو معمولی مگر نمیشه استفاده کرد؟شامپو معمولی با این نوع شامپو ها مگر چه فرقی دارد؟هرچند متخصصان این حوضه به علت داشتن تخصص حتما پاسخ این سولات را میدانند ما هم برای روشن شدن تصویری ذهنی مشتریان پاسخ میدهیم.بله حتما شامپو کراتینه نه شامپو معمولی علت معلوم است.
تفاوت شامپوی معمولی و شامپو کراتینه درچیست؟تفاوت قیمت در چیست؟

تفاوت شامپو کراتینه مو

چند نکته در شامپو کراتینه مو و شامپوی معمولی را باید دقت کنیم. اولین نکته نبود سولفات
دومین نکته ماندگاری بیشتر مواد کراتینه مو پس ازشامپو مخصوص کراتینه
سومین نکته قدرت احیا و نرم کردن موهای خشن در اثر رنگ شدن و یا دکلر کردن
قیمت شامپوی معمولی به علت داشتن مواد سولفات بسیار ارزانتر است از شامپوکراتینهدر نتیجه اگر به دنبال داشتن موهای لخت هستید هرگز استفاده از شامپومعمولی را پیشنهاد نمیدهیم.
راههکار پیشنهادی بعد از استفاده از مواد کراتینه  مو چیست؟

شامپو کراتینه انزو

1-استفاده از شامپو مناسب کراتینه مو پس از استفاده برای افزایش ماندگاری مواد که میتوانید با قیمت بسیار مناسب از مجموعه ما با حجم های 500میل و 1000میل تهییه نمایید.
2-استفاده از ماسک مو کراتینه برای احیای موهای خشن و زبر که به دو صورت ماسک بدون ابکشی و با ابکشی دربازار ایران موجود است که دیشنهاد ما استفاده از مارک های با قیمت بسیار مناسب و کارایی فوقالعاده است که میتوانید به راحتی از وب سایت ما سفارش دهید.
3-استفاده از کاندیشینر پس از مواد کراتینه که باعث نرمی مو میشود واز ریزش بسیار جلوگیری میکند.کاندیشنر باعث لطافت مو و براقیت مو میشود البته به علت مارکهای تقلبی دربازار کراتینه ایران
حتما قبل از تهییه با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.


انواع شامپو کراتینه مو در بازار ایران
ما دونوع شامپو برای کراتینه کردن نیاز داریم شامپو قبل از کراتینه کردن که باعث میشود چربی مو و همچنین کثیفی مو از بین برود وشامپو کراتینه پس از بارگزاری مواد که باعث ماندگاری بیشتر مواد کراتینه میشود که در نوع دوم بدون سولفات است.علت عدم استفاده از ماده سولفات بسیار واضح است سولفات از بین برنده کراتینه مو هست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما