قیمت فروش کراتین قهوه تلخ هونما

کراتین چیست؟ کراتین هونما چه کاربردی دارد؟ کراتین برای صاف کردن مو استفاده می شود. برای کراتین کردن مو از شامپوی مخصوص کراتینه کردن استفاده می شود. کراتین قهوه تلخ هونما یکی از بهترین کراتینه های مو هستند که اکثر افرادی که دستی در این کار دارند آن را می شناسند. قیمت کراتین هونما  در فروشگاه های ما در سراسر کشور بسیار مناسب و به صرفه می باشد. 

قیمت فروش کراتین قهوه تلخ هونما

کراتین هونما را بیشتر بشناسیم

کراتین هونما را بیشتر بشناسیم مو و صافی آن برای زیبا جلوه دادن فرد بسیار حائز اهمیت است و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری فرد خواهد داشت. مویی که صاف و براق است جلوه ی خاصی به صورت می بخشد. بهترین راه برای ایجاد این حالت زیبا در سر و صورت را می توان به جرات کراتینه کردن مو نام برد. این درمان خوب و جادویی برای موی سر نه تنها باعث ریزش موی سر شما نمی شود بلکه آن را تقویت و پرپشت تر خواهد کرد.

حال چطور از کراتینه مو استفاده کنیم: ایتدا باید موی سر خود را دو بار با شامپوی شماره یک به خوبی بشویید و سپس موی های سر خود را به چهار قسمت تقسیم نموده و بعد در جهت مخالف شامپو ی شماره ی دو را از یک سانتی پوست سر خود بمالید.

حال اجازه دهید مواد کراتینه بیست دقیقه روی موی شما باقی بماند سپس موی های خود را با سشوار خنک کاملا خشک نمایید.

بعد از تمام این مراحل هنوز کار تمام نیست و باید دوازده تا سیزده ساعت با اتوی مو کاملا اتو بکشید و بعد از آن نوبت ماسک درخشان کننده است. حال ماسک درخشان کننده را به مدت ده دقیقه روی موی های سر خود بگذارید و سپس آن ها را به خوبی بشویید.

حال موی های زیبای خود را تکان دهید می بینید همچون موجی این طرف و آن طرف می روند. کاملا صاف، نرم و درخشان شده اند طوری که شما از دیدن آن ها لذت می برید.

استفاده از شامپو کراتینه برای موی های سر واقعا در زیبایی شما نقش بسزایی ایفا می کند و بعد از استفاده تغییر را خواهید دید.

بهترین قیمت مواد کراتین مو طبیعی

بهترین قیمت مواد کراتین مو طبیعی برای داشتن موهای زیبا خوش حالت و درخشان باید از این مواد کراتینه مو خریداری و مصرف نمایید اما بهتر است هر نوع موادی را نخرید و بهترین مواد کراتین مو طبیعی را تهیه کنید و مصرف کنید.

به این منظور می توانید این مواد کراتینه را از فروشگاه های ما با قیمتی مناسب خریداری نمایید. یا با بازدید از سایت مان یکی از آن ها را سفارش وهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما