مرکز فروش مواد کراتین مو اصل برزیلی

مراکز زیادی در زمینه فروش کراتین مو اصل در حد گسترده ای، در سراسر کشور فعالیت دارند که انواع کراتین را در بسته بندی های متنوع و مختلف با بهترین کیفیت به فروش می رسانند.

این مراکز محصولات خود را که از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است را به صورت عمده و تک، با مناسب ترین قیمت به فروش می رسانند.

مرکز فروش مواد کراتین مو اصل برزیلی

تفاوت کراتین سرد با گرم چیست؟

تفاوت کراتین سرد با گرم چیست؟ کراتین یک پروتئین موجود در مو است که مو ها را صاف و درخشنده نشان می دهد. اگر این میزان در مو کاهش یابد، مو ها حالت وز و کدر به خود می گیرند به گونه ای که در هم گره می خورند از این رو برای رفع این مشکل می توان از انواع کراتین مو که شامل کراتین سرد و گرم می باشد.

در کراتین گرم مواد از فاصله یک سانتی به ریشه مو زده می شود و فقط خاصیت صافی و درمانی دارد و تنها برای درمان ساقه به کار برده می شود. این کراتین برای قرار گرفتن بر روی مو، به اتو کشی نیاز دارد زیرا با حرارت و اتو کشیدن ترمیم می شود. در صورتی که در کراتین سرد مواد را از ریشه به مو می زنند و در حین انجام کار بر خلاف کراتین گرم، به اتو کشی نیاز ندارد. این کراتین فقط خاصیت درمانی دارد و برای صاف کردن مو قابل استفاده نمی باشد.

از دیگر تفاوت های کراتین مو سرد با کراتین گرم، نوع عملکرد آن است که کراتین سرد فقط ساقه های آسیب دیده و نقص کراتینی را بر طرف می کند هم چنین تا حدودی می تواند حالت وز و فر مو ها را کاهش دهد زیرا این نوع کراتین در تماس مستقیم با ریشه است، در صورتی که کراتین گرم مو های فرفری را صاف و لخت می کند و هدف آن تقویت مو ها می باشد.

از دیگر تفاوت ها، مراحل حرارت دادن مو ها است که در کراتین سرد این مرحله وجود ندارد اما در کراتین گرم، مو ها را حرارت می دهند زیرا کراتین با حرارت به داخل بافت مو نفوذ می کند.

پرفروش ترین مواد کراتین مو اصل

کراتین برزیلی نانو گلوبال

مواد کراتین مو در برند های معتبر و اصل در بازار وجود دارد که جزء بهترین و پر فروش ترین مواد در سطح بازار می باشد.

از جمله این مواد کراتین مو پرفروش، می توان کراتین مو برزیلی را نام برد که از مواد اولیه مرغوب و تحت شرایط بهداشتی تولید می شود این نوع کراتین به دلیل اعتبار و درجه کیفیت بالایی که در سطح بازار  جهانی دارد توانسته است بخش قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما