مرکز فروش مواد کراتین مو برزیلی

کراتین در واقع یک نوع پروتئین می باشد که ذاتا در ریشه مو وجود دارد و باعث صافی مو می شود. افرادی که موهای فر و وز دارند، میزان کراتین موهایشان به طور طبیعی کم است و برای صاف کردن مو از مواد کراتین استفاده می کنند. مواد کراتین مو برزیلی از بهترین نوع آن است که ضرری برای مو ندارد و گیاهی است.

مرکز فروش مواد کراتین برزیلی این محصول باکیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

مرکز فروش مواد کراتین مو برزیلی

معرفی انواع روش های کراتینه مو

معرفی انواع روش های کراتینه مو کراتینه مو روش های مختلفی دارد که باعث تقویت مو و صافی موقت یا دائم آن می شود. انواع کراتینه مو،  پروتئین کراتین را  که در گیاهان مختلف وجود دارد با مو ترکیب می کند و باعث ترمیم آسیب های کوتیکول مو می شود.

همیشه فر یا وز بودن مو طبیعی نیست و بعضی از افراد بر اثر استفاده زیاد از رنگ های شیمیایی و دکلره یا وسیله های حرارتی مانند سشوار و اتو مو باعث آسیب به بافت مو و وز شدن آن می شوند. در این موارد می توان از کراتین احیا استفاده کرد و مو ها را تقویت کرد، حتی بعضی از بانوان که موهای لخت و صافی دارند برای نرمی و لطافت بیشتر از کراتین استفاده می کنند که به آن کراتین احیا می گویند. کراتین دائمی برای بانوانی مناسب است که به دنبال لختی و صافی دائمی موهای خود هستند.کراتین دائمی ریباندینگ نیز نامیده می شود.

کراتین دو نوع دارد. کراتین گرم و کراتین سرد. در کراتین گرم بعد از استفاده و ترکیب مواد کراتین روی مو، مو ها اتوکشی می شود که بعد از آن نمی توان موها را رنگ گذاشت، اما در کراتین سرد اتوکشی انجام نمی شود و بانوان به راحتی می توانند با مواد کراتین در منزل موهای خود را صاف کنند، بعد از کراتین سرد موی سر قابلیت رنگ پذیری دارد، حتی رنگ مو ثبات بیشتری می یابد.

ثبات کراتین مو و صافی و نرم ماندن مو ها به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد کراتین، نحوه نگهداری از مو و جنس مو بستگی دارد. این مواد باعث ضخیم شدن ریشه مو، کاهش ریز مو و نرمی و درخشندگی موها می شوند.

بازار خرید مواد کراتین برزیلی گیاهی

بازار خرید مواد کراتین برزیلی گیاهی مواد کراتین امروزه طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است و در بیشتر آرایشگاه های معتبر افراد با تجربه و کاربلد به کار کراتینه کردن مو مشغول اند. در این بین شناخت مواد با کیفیت که باعث تقویت موی سر شوند و به بافت مو آسیب نرسانند بسیار مهم است. مواد کراتین برزیلی کاملا گیاهی هستند و ریشه در طبیعت دارند. این مواد دارای Ph مناسب و مواد طبیعی مفید هستند و در ترکیب مواد کراتینی برزیلی هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است. این مواد بوی بسیار مطبوعی دارند و به آسانی حجم موهای فر و وز را کاهش می دهند.

بازار خرید مواد کراتین برزیلی گیاهی بسیار داغ و پر رونق است. افراد فعال در این زمینه با کیفیت ترین مواد کراتین گیاهی برزیلی را با سود اندک و نازل ترین قیمت در سایت فروش اینترنتی مواد کراتین مو برزیلی به فروش می رسانند. این افراد با حذف واسطه و فروش مستقیم باعث کاهش چشمگیر قیمت این محصول شده اند. برای خرید می توانید به سایت مربوطه رجوع کنید و سفارش دهید و بعد از دریافت فوری با اطمینان استفاده کنید و از داشتن موی صاف لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما