واردات انواع مواد کراتینه مو برزیلی

صاف کردن موها به روش مواد کراتینه مو برزیلی  یک روش صاف کردن موهای نیمه دائمی است که با آب بندی موقت یک کراتین مایع و یک محلول نگهدارنده در موها با آهن مو انجام می شود . این تکنیک تنوع بسیاری دارد و طرفداران زیادی نیز دارد. 

واردات انواع مواد کراتینه مو برزیلی

بررسی انواع مواد کراتینه مو وارداتی

بررسی انواع مواد کراتینه مو وارداتی فرمول اصلی شامل فرمالدئید H است 

2CO یا متیلن گلیکول H 

2C (OH) 

2. این دو محصول وقتی در آب یا مایعات بدن حل می شوند ، به آسانی متصل می شوند و در تعادل شیمیایی همزیستی می شوند. از آنجا که فرمالدئید یک خطر بهداشتی شناخته شده است ، ترکیبات در چندین کشور از جمله کانادا و اتحادیه اروپا ممنوع شده است . هنوز هم در ایالات متحده انجام می شود ، اگرچه مقررات وجود دارد و اختلاف نظر در مورد درمان وجود دارد. 

اگر صاحبان سالن تصمیم بگیرند از محصولاتی استفاده كنند كه ممكن است حاوی فرمالدئید باشند یا آزاد شوند ، باید برای حفظ ایمنی كارگران از الزامات موجود در استانداردهای ارتباطی فرمالدئید و خطر OSHA پیروی كنند. موارد مورد نیاز شامل مراحلی از قبیل آزمایش هوای سالن در حین درمان برای تعیین میزان فرمالدئید ، تهیه تهویه مناسب و تجهیزات محافظ شخصی مناسب برای کارگران انجام درمان و آموزش کارگران در مورد خطرات فرمالدئید می باشد.

عدم رعایت الزامات استانداردهای ارتباطی فرمالدئید و خطر عواقب آن را به همراه دارد. به عنوان بخشی از وظایف اجرای OSHA ، آژانس برای پنج تولیدکننده ، سه توزیع کننده ، دو مدرسه زیبایی و 42 صاحب سالن استناد می کند.  استناد به دلایلی از جمله صادر شد ، اما به این موارد محدود نمی شود: عدم برقراری ارتباط خطرات قرار گرفتن در معرض فرمالدئید ، سطح فرمالدئید بالاتر از سطح قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت کوتاه مدت OSHA 15 دقیقه بود ، و پیروی از الزامات استاندارد فرمالدئید OSHA نبود. 

بازار خرید مواد کراتینه مو برزیلی

بازار خرید مواد کراتینه مو برزیلی معمولاً برای انجام این نوع صاف کردن موها از صاف کننده مو استفاده می شود . این وسیله مانند فرمس است که دو بخاری محافظت شده تقریباً از مرکز تا لبه های آن امتداد دارد. استفاده از دستگاه شامل بخش های اتصال مو با آن و حرکت دادن آن در جهت مو (معمولاً به سمت پایین) است. خود دستگاه از یک طرف موها را به شکل خاصی تثبیت می كند و از طرف دیگر در همان زمان گرما را از عناصر گرمایش خود ساطع می كند ، كه این امر باعث اعمال دستكاری فضایی روی اجزای مو (عمدتا پروتئین) می شود و آنها را در جای جدید خود “اصلاح می كند”. این روش به ویژه برای افرادی که موهای نسبتاً صاف دارند ، که نیازی به تغییر ساختار رشته مو به صورت مزمن ندارند ، موثر است و می خواهند به آن طرح سبک ارائه دهند

یکی از موارد ایمنی که ما ارزیابی خواهیم کرد این است که آیا ممکن است فرمالدئید پس از استفاده از محصول بر روی مو آزاد شود و گرم شد و سبب تغییر شیمیایی شود. 

بنابراین کراتینه مو وارداتی باید از جاهای مطمئن خریداری شده باشد و کراتینه برزیلی اصل نیز باید دارای برچسب استاندار و سایر نکات بهداشتی باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما