خریدبهترین مارک ماسک مو برای موهای اسیب دیده

 

برای خریدبهترین مارک ماسک مو برای موهای اسیب دیده باید به چند نکته توجه کنیم با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده بپردازیم و در انتها به معرفی چند مارک ماسک مو و علت کیفیت و تفاوت قیمت نگاهی خواهیم داشت.

خریدبهترین مارک ماسک مو برای موهای اسیب دیده

 

یکی از معضلات خانم ها به دلیل داشتن موی بلند و رنگ کردن به صورت مداوم و یا دکلر کردن مو زبر شدن و اسیب شدید مو میباشد این عزیزان به علت استفاده از رنگ مو بد و یا قرار گرفتن در معرض نور آفتاب دچار زبری و خشکی مو میشوندو اما راه حل چیست؟آیا میتوان موهای آسیب دیده را به حالت اولیه بازگردانند؟پاسخ این سوال مثبت است و اما چه طور؟

 

استفاده از مواد کراتین مو برای رفع خشکی و زبری مو

اولین و بهترین راه برای بازگردان موهای زبر و خشن به موهای لطیف و براق استفاده از مواد کراتینه مو میباشد که پس از استفاده موها به علت دریافت کراتین به حالت اولیه بازگرداننده میشوندو درسه روز اول ما شاهد براقیت و نرمی مو خواهیم بود.نکته مهم در این روش استفاده از مارک عالی مواد کراتین موهمچون مارک کراتینه مکس 2 و یا مواد کراتینه ریچه برزیلی و …میباشد.

مواد کراتین مو

استفاده از ماسک مو برای موهای اسیب دیده

راه حل دوم استفاده ماسک مو برای موهای کراتین شده میباشد این امر نه تنها باعث ماندگاری مواد کراتینه میشوند باعث تقویت ساقه های مو و رفع اسیب احتمالی مو در اثر رنگ شدن و یا دکلر شدن میباشند که به دوصورت این ماسک مو ها استفاده میشود.

1-ماسک مو برای موهای اسیب دیده بدون اب کشی

2-ماسک مو با آب کشی

ماسک مو

در حالت اول پس از استفاده از ماسک مو دیگر نیازی به شستشوی مو نمیباشد و به صورت یکنواخت ماسک مو را به موهای خود میزنیم و خود به خود جذب مو میشود.در این روش نیازی به شستن مو نمیباشد و یکی از حسن این نوع استفاده از ماسک مو راحتی انجام دادن کار میباشد.

در حالت دوم نیاز است پس از شستن مو با شامپو مقداری از ماسک مو را به ساقه های مو زده و پس از چند دقیقه بشوییم .

در هر دو حالت و یا استفاده از هر دو نوع ماسک بلامانع میباشد و عزیزان نگران استفاده از ماسک مو نباشند البته خواهشی از دوستان داریم  برای خریدبهترین مارک ماسک مو  از جاهای معتبر خریداری نمایندو یا اگر به صورت اینترنتی خریداری میکنند حتما از فروشگاه معتبر تهییه نمایند

کراتینه مو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما