روش کراتینه کردن مو به شیوه های مختلف

روش کراتینه کردن مو به روش ها و شیوه های مختلف توسط افراد ماهر در سالن ها بر روی مو های متقاضیان انجام می گیرد. خریدارن مواد مورد نیاز برای کراتینه کردن مو باید به مراکز و نمایندگی ها مراجعه نمایند، تا بتوانند محصول مورد نیاز خود را با کیفیت بالا خریداری کنند و شاید برای مشتریان، خریداران شما این سوال پیش بیایدکه فواید کراتینه بر روی مو های آسیب دیده چه است؟

روش کراتینه کردن مو به شیوه های مختلف

شیوه های مختلف کراتینه کردن مو

شیوه های مختلف کراتینه کردن موشیوه های مختلف کراتینه کردن مو وجود دارد اما چیزی که در کراتینه کردن مو بسیار حائز اهمیت است، آن است که تار های مو با مواد کراتین آغشته و سپس خشک و سشوار می شود. از دیگر جذابیت های دیگر صاف کردن مو با کراتینه آن است که با سایر مواد شیمیایی بکار برده شده برای آرایش مو مانند: دکلره، فر کردن  و صاف کننده های شیمیایی سازگار می باشد. 

روش کراتینه برزیلی مو به این صورت است که یک بار با استفاده از مواد شیمیایی مور را کاملا صاف می کنند و سپس از روش کراتینه کردن برای بهبود بخشیدن و نرمی استفاده می کنند. هنگامی که شما به مراکز خرید این محصولات مراجعه می کنید حتما اگر اطلاعاتی در مورد خرید محصولات و روش های کراتینه ندارید از مسئولین فروش راهنمایی بگیرید.

پخش عمده مواد کراتینه مو در کشور

پخش عمده مواد کراتینه مو در کشورقيمت كراتينه كردن مو  در مراکز آرایشی که محصولات خود را از مراکز پخش عمده مواد کراتینه مو در کشور خریداری می کنند بسیار مقرون بصرفه و مناسب می باشد.

روش کراتینه صافی مو در این مراکز به این صورت است که مو را به روشی که در آن آرایشگر آموزش دیده و مهارت لازم را دارد، سطح مو را با لایه های از کراتین مایع بع همراه محلولی حاوی فرمالدهید می پوشاند و سپس مو را با اتو حرارت داده تا مواد کراتین روی مو تثبیت گردد.بخش های آسیب دیده و ترک خورده مو در این روش با کراتین پر می گردند.

کشور های وارد کننده مواد کراتینه مو

کشور های وارد کننده مواد کراتینه مواز جمله کشور های وارد کننده مواد کراتینه مو را می توان کشور های حاشیه خلیج فارس، افغانستان، پاکستان و … را نام برد. در گذشته کشور ایران نیز از جمله وارد کننده گان این محصول بشمار می رفتند ولی امروزه شرکت شرکت های بسیاری در زمینه تولید مواد کراتینه مو فعالیت می کنند که توانسته اند علاوه بر تامین نیاز داخلی محصولات خود را به خارج کشور صادر نمایند.

فواید کراتینه مو بسیار زیاد است به همین منظور روز به روز به متقاضیان خرید از این مواد بیشتر می شود، از جمله فواید آن عبارتند از:

  • براق نمودن مو
  • کاهش وزی مو
  • از بین بردن آسیب دیدگی مو

بازرگانی فروش مواد کراتینه مو

بازرگانی فروش مواد کراتینه موبازرگانی فروش مواد کراتینه مو از جمله مراکزی هستند که به صادر نمودن کراتینه مو و همچنین وارد نمودن مواد کراتینه مو می پردازند و خریداران می توانند محصولات مورد نیاز خود را از این بازرگانی ها با قیمت بسیار مناسب و مقرون بصرفه خریداری نمایند. 

کراتیه مو مختص به جنسیت خاصی نمی باشد و امروزه کراتینه مو برای آقایان نیز در سالن های زیبایی و پیرایشگاه ها به وفور وجود دارد که با استفاده از محصولات بسیار با کیفیت موی آقایان را کراتینه می نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما