قيمت كراتينه كردن مو به شیوه های مختلف

 شاید برای خیلی از شما سوال پیش امده باشد که چرا قيمت كراتينه كردن مو در مراکز مختلف متفاوت است؟ کراتینه کردن مو چه فواید و عوارضی برای مو در بر خواهد داشت؟ برای اطلاع از قیمت کراتینه کردن مو به شیوه های مختلف و فهمیدن مزایا و عوارض ان تنها خواندن مطالب زیر کافی است.

قيمت كراتينه كردن مو به شیوه های مختلف

شیوه های مختلف کراتینه کردن مو

شیوه های مختلف کراتینه کردن مو کراتبنه کردن مو، شیوه های مختلفی دارد که تفاوت در کراتینه کردن، به عوامل مختلفی مثل: جنس مواد کراتینه و جنس مو بستگی دارد. 

خیلی از خانم ها برای زیبا و درخشان شدن موقتی مو های خود دست به کراتینه کردن موی خود می زنند. کراتینه کردن مو از لحاظ زمانی و ماندگاری نیز متفاوت است برخی از انها کوتاه مدت و برخی بلند مدت است.

اما کراتینه کردن مو با اینکه مو های شما را بسیار زیبا و درخشان می کند مضراتی دارد که این مضرات هم مربوط به فرمالدهید موجود در مواد کراتینه است.

  خیلی از کشور های اروپایی استفاده از ان را ممنوع کرده اند، اما کراتینه کردن مو همچنان در امریکا ممنوعیتی ندارد و همچننان ارایشگاه ها و مراکز معتبری به کراتینه کردن مو مشغوا اند.

ما در این محتوا به معرفی بهترین مارک مواد کراتینه مو خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

لیست قیمت کراتینه کردن مو

لیست قیمت کراتینه کردن موقیمت کراتینه مو مردانه و زنانه به عوامل مختلفی بستگی دارد، که این عوامل عبارت اند از:

  • مواد مورد استفاده 
  • اندازه و جنس مو 
  • موقعیت مکانی سالن ارایشی
  • شهرت ارایشگاه
  • حرفه ای بودن ارایشگر
  • و …

شما میتوانید برای مصرف شخصی یا ارایشگاه خود پک کراتینه مو را از سایت ما سفارش دهید و خیالتان از بابت کیفیت و مناسب بودن قیمت راحت باشد

تفاوت انواع کراتینه مو

تفاوت انواع کراتینه موتفاوت های  بسیاری در انواع کراتینه مو وجود دارد که این تفاوت ها به عوامل های بسیاری که پیش از این اشاره کردیم وجود دارد. 

موادی درون پک کرتینه مو وجود دارد به نام مواد صافی مو و همین مواد است که درجه کیفیت کراتین را تایین میکند.

قیمت مواد صافی مو با توجه به مواد اولیه استفاده شده در نیز متفاوت است اما شما میتوانید از طریق سایت ما بهترین کیفیت را با کمترین قیمت خریداری کنید.

بازرگانی فروش کراتینه مو

بازرگانی فروش کراتینه موقیمت کراتینه مو در اصفهان بسیار مناسب بوده و تمام مشتریان و مراجعه کنندگان علاوه بر راضی بودن از کیفیت از قیمت بسیار مناسب ان نیز خشنود هستند.

مو های ما به طور طبیعی دارای کراتین به میزان مناسب است، اما گاهی اوقات به دلیل استفاده ناصحیح از اتو مو و سشوار و دکلره کردن مو ها کراتین مو از بین میرود و افراد مجبور به اضافه کردن کراتین مصنوعی به موی خود هستند؛ که این کار عوارض مخصوص به خود را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما