قیمت انواع مواد کراتینه مو ارگانیک

قیمت انواع مواد کراتینه مو ارگانیک، با توجه به جنس مواد و میزان مصرفی آن برای مو تعیین می گردد.

جهت اطلاع دقیق از قیمت و سایر اطلاعات راجع به این محصول، می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و همچنین می توانید با مشاوران فروش ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را به خوبی کسب کنید و از خرید خود لذت ببرید.

قیمت انواع مواد کراتینه مو ارگانیک

ترمیم موهای خشک با کراتینه مو

ترمیم موهای خشک با کراتینه مو کراتین یک ماده پروتئینی است که به طور معمول در پوست، مو، ناخن و دندان وجود دارد که بر اثر عوامل سخت همچون فشار عصبی، رژیم، افزایش سن، رنگ و دکلره کردن، و… دچار آسیب می شود و از بین می رود. کراتین  با حالت ارتجاعی که دارد سلامت مو ها را باز می گرداند و معمولا کراتین از طریق کراتینه مو تامین می شود.

زمانی که مو بر اثر سشوار و رنگ کردن خشک و شکننده می شود، کراتین همانند یک محافظ عمل می کند و یک لایه روی مو قرار می دهد که در ساختار مو تغییری ایجاد نمی کند. این کراتین به صورت مایع در آمده که جایگزین کراتین طبیعی مو می باشد.

کراتینه مو  به دلیل داشتن مواد مغذی  باعث می شود که رطوبت لازم برای موهای خشک تامین شود. معمولا موهای خشک شکننده و وز می شود که معمولا پس از انجام این کار موها نرم می شود و وز آن از بین می رود. به طور کلی دو نوع کراتینه برای مو وجود دارد. یکی احیا کننده و دیگری برای صافی.

کراتینه احیا کننده مواد از بین رفته مو را باز می گرداند و بیشتر حالت تقویتی برای مو دارد و ساقه و ریشه مو را جهت بازسازی، رشد و… تحریک می کند و باعث افزایش جریان خون در سر می گردد و میزان کمی باعث صافی مو می گردد این صافی به دلیل گرفتن وز مو و نرم شدن آن می باشد.

کراتین صافی برای صاف کردن مو می باشد و بهتر است افرادی که مشکلی ندارند از آن استفاده کنند اما برای درمان خشکی مو، وز، گره، تقویت مو از کراتینه احیا مو استفاده شود.

این کار باید توسط افرادی کار بلد انجام شود در غیر این صورت نتیجه عکس دارد.

قیمت فروش انواع مواد کراتینه برزیلی

قیمت فروش انواع مواد کراتینه برزیلی قیمت فروش انواع مواد کراتینه برزیلی با توجه به کشور سازنده، نوع مواد، نوع خرید و… تغییر می کند.

اگر می خواهید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید، بهتر است  به صورت مستقیم و بی واسطه تهیه نمایید. زیرا حذف واسطه در کاهش قیمت تاثیر گذار است. مشاوران ما در هر ساعاتی از روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان، هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما