قیمت ریباندینگ مو در بازار های داخلی| What is hair rebonding

اگر از دست موهای مجعد و وزدار خود خسته شده‌اید، ریباندینگ(hair rebonding) یکی از روش های نوینی است که به شما برای داشتن موهایی صاف و درخشان کمک می کند. قیمت ریباندینگ مو بسته به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. جهت اطلاع از قیمت ها و همچنین خرید این محصول به صورت عمده و یا جزئی، می توان به نمایندگی های معتبر در بازارهای داخلی مراجعه کرد.

قیمت ریباندینگ مو در بازار های داخلی

لیست قیمت ریباندینگ مو در کشور

لیست قیمت ریباندینگ مو در کشور

افرادی که می خواهند موهای خود را ریباندینگ کنند، باید علاوه بر کیفیت مواد مصرفی به آخرین لیست قیمت به روز این محصول زیبایی دقت داشته باشند، که می توانند آن را از معتبرترین سایت ها استعلام کنند.

به طور کلی هزينه ي ريباندينگ براساس نوع برند و کیفیت محاسبه می شود، مثلا قیمت مواد ریباندینگ ژاپنی با توجه به ماندگاری بالاتر آن نسب به سایر برندها، بیشتر می‌باشد.
برای تهیه مواد صافی مو از جمله ریباندینگ با قیمت بسیار مناسب بهتر است به بازارهای اینترنتی مطمئنی مراجعه کنید، که این محصول را با کیفیتی درجه یک در تناژهای مختلف به مشتریان عرضه می کنند.

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندینگ مو چیست؟

صافی و زیبایی موها از دیرباز دغدغه اکثر خانم‌ها بوده است. روش های مختلفی برای صافی مو وجود دارد، که ریباندینگ مو از بهترین های آن می باشد. مواد ریباندینگ مو با داشتن مواد مغذی سبب احیای موهای آسیب دیده می شوند. حال ریباندینگ  مو چیست؟
اصلاح مجدد مو یک روش درمانی شیمیایی است که موهای شما را شل می کند و باعث می شود فر ها در این روند مستقیم بپیوندند. … بر خلاف صاف کردن موهای خود با یک صاف کننده ، بازگشت مجدد از نظر شیمیایی پیوندهای طبیعی مو را می شکند و مجدداً آنها را ترتیب می دهد تا برای موهای صاف پیوندهای جدیدی ایجاد کنند.

ریباندینگ کردن موها در سالن های آرایشی و یا در خانه قابل انجام می باشد. برای ریباندینگ کردن باید به نکات زیر دقت کرد:

  • ریباندینگ مخصوص موهای طبیعی بدون دکلره می باشد.
  • جهت ماندگاری بیشتر از شامپوهای مخصوص استفاده شود.
  • با توجه به اینکه مواد تقلبی و بی کیفیت در بازارهای داخلی بسیار زیاد است، باید از فروشگاه های معتبر این محصول خریداری شود.

عوامل موثر در قیمت گذاری ریباندینگ مو

عوامل موثر در قیمت گذاری ریباندینگ مو

عوامل و فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت گذاری و پرداخت هزینه صافی مو موثر می باشد، که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

  • نوع برند تولید کننده
  • کوتاهی، بلندی و حجم موها
  • قیمت تهیه مواد

لازم به ذکر است که یکی دیگر از عواملی که بر روی نرخ ریباندینگ تاثیر می گذارد، دستمزد آرایشگر می باشد. مثلا هزینه و قیمت ریباندینگ مو در بندرعباس با ریباندینگ مو در رشت با یکدیگر فرق دارد.

برند های معروف ریباندینگ مو

برند های معروف ریباندینگ مو

در بازار و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، برندها و مارک های مختلفی از انواع ریباندینگ مو موجود می باشد. ریباندینگ اغلب در قالب کیت های مختلف توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه می شود.

بهترین مارک ریباندینگ، مارکی است که علاوه بر ظاهری زیبایی که به موها می دهد، ساختار و بافت مو را حفظ کند. با مراجعه به وبسایت های معتبر علاوه بر خرید بدون واسطه، می توان برای تهیه برترین برند، مشاوره لازم را نیز دریافت کرد.

ریباندینگ مو بهتر است یا کراتین کردن مو؟

به عنوان یک نسخه خفیف تر از درمان کراتین ، ریبادینگ مو تقریباً به همان روش قبلی کار می کند و به شما در دستیابی به موهای ابریشمی و صاف کمک می کند. با این حال ،ریبادینگ روش درمانی شیمیایی برای مو است که موهای شما را براق تر کرده و به آن براق زیبایی می بخشد.

آیا کراتین بهتر یا نرم کننده است؟

کراتین مهم ترین است زیرا برخلاف صاف کردن ، پروتئین طبیعی را در موهای شما بازیابی می کند که بی خطر و موفق است. این ساختار موهای شما را به طور کامل تغییر نمی دهد زیرا در صورت صاف و یکدست کردن آن ، صاف نمی شود. درمان مبتنی بر کراتین گران قیمت است و به دست متخصص نیاز دارد.

مراقبت از مو

عوارض جانبی ریبادینگ چیست؟

• بعد از عمل مجدد ، موهای شما نیاز به مراقبت و مراقبت دقیق دارند زیرا بعد از درمان شکننده می شوند. برای ماه اول ، موها را نمی توان پشت گوش ها گره زد و یا دیگر آن را صدمه زد.

• گرما از تمام مواد شیمیایی مورد استفاده در این روش می تواند به پوست سر آسیب برساند و حتی می تواند آن را سوزاند. اگر دمای اتو موی مورد استفاده بالاتر از حد مورد نیاز باشد یا اگر مواد شیمیایی برای مدت زمان طولانی تر از مقدار مورد نیاز نگه داشته شوند ، می تواند آسیب زیادی داشته باشد.

اقدامات احتیاطی و مراقبت هایی که باید انجام شود.

صاف کردن مو
مراقبت از مو پس از ریباندینگ

اقدامات احتیاطی زیر برای حفظ موهای شما پس از اصلاح مجدد انجام می شود:(Hair rebonding side effects and precautions)

• از شامپو مخصوص موهای صاف استفاده کنید و بعد از هر بار شستشوی مو از نرم کننده استفاده کنید.

• بعد از خشک شدن حوله موها ، سرم را بمالید تا از براق بودن و لطیف بودن آن اطمینان حاصل کنید.

• روغن دهی منظم مو برای تغذیه طبیعی مورد نیاز است و استفاده از ماسک های خانگی یک بار در هفته توصیه می شود مانند روغن زیتون با تخم مرغ ، ژل آلوئه ورا یا کشک.

• بخار کردن یک بار در هر دو هفته یکبار برای موهای سالم توصیه می شود یا حتی می توانید موهای خود را برای تهویه عمیق موهای خود را حوله مرطوب بپیچانید.

• یک رژیم غذایی متعادل ، مغذی و مرکب از آجیل و جوانه ها مصرف کنید.

از ماسک های خانگی استفاده کنید تا موهای خود را عمیق تر کنید .

• موهای خود را بلافاصله بعد از عمل گره نخورید و حداقل یک هفته لوازم جانبی مو را نپوشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما