قیمت عرضه مواد کراتینه مو مردانه

کراتینه یکی از مواد مورد نیاز برای ساختمان مو به شمار می آید که در بسیاری از محصولات بهداشتی مخصوص مو به مقدار کم و یا زیاد وجود دارد. قیمت مواد کراتینه مو با توجه به کیفیت و شرکت تولیدکننده آن متفاوت است. مواد استفاده شده در کراتینه مو مردانه با توجه به ویژگی های موی هر شخصی متفاوت است و با توجه به آن انواع مختلفی از کراتینه مو در بازار وجود دارد. 

قیمت عرضه مواد کراتینه مو مردانه

تاثیر کراتینه در جلوگیری از موخوره

تاثیر کراتینه در جلوگیری از موخوره موخوره یکی از مشکلات اساسی در موهای مختلف افراد است که در آن مو دچار خشکی در نوک و ساقه شده و حالت شکنندگی دارد و حالت نرمی و طبیعی خود را از دست میدهد. 

امروزه به دلیل استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ و دستگاه های حالت دهنده مو مانند سشوار این مشکل در مو بیشتر شده و موی بسیاری از افراد دچار خشکی و درنتیجه موخوره میباشد. 

کراتینه یکی از راه های درمان و پیشگیری این مسئله میباشد چون در واقع در داخل ساختمان مو نیز ماده کراتینه طبیعی وجود دارد و علت خشک شدن مو، نبود کراتین طبیعی است ولی با انجام کراتینه کردن مو، این ماده در داخل ساختمان موی طبیعی احیا شده و از موخوره جلوگیری می شود. 

کراتینه برای درمان ساقه انواع موهایی که در اثر انجام کارهای شیمیایی روی آن و یا در مجاورت با هوا خشک و شکننده شده اند بسیار مفید است ولی باید دقت کرد که از مواد کراتینه مو ارگانیک و مرغوب استفاده شود چون در غیراینصورت مو دچار آسیب بیشتری میشود. 

قیمت مناسب مواد کراتینه مو ارگانیک

قیمت مناسب مواد کراتینه مو ارگانیک کراتینه مو به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد در بعضی از افراد که فقط قصد احیا کردن موی خود را دارند برای درمان استفاده می شود و در بعضی دیگر برای صافی و گرفتن وز مو به کار می رود. 

در هر کدام از این روش ها کراتینه باید از نوع مرغوب و باکیفیت باشد چون در غیر اینصورت نتیجه عکس داده و بیشتر به ساختمان مو آسیب می زند. 

قیمت مناسب مواد کراتینه با توجه به کیفیت محصول که چه موادی در آن استفاده شده، شرکت تولید کننده و کارایی که دارد متفاوت است.

بعضی از نمونه های این محصول کیفیت بسیار بالایی دارند و تحت عنوان کراتینه ارگانیک توسط شرکتهای تولیدکننده عرضه می شوند که در آنها از مواد اصلی و باکیفیت استفاده شده است و معمولا با قیمت بالاتری نسبت به نمونه های معمولی در بازار عرضه می شوند. 

برای اطلاع از قیمت مناسب کراتینه ارگانیک می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا با توجه به نوع مو و مشکلاتی که در مو وجود دارد کراتینه موردنظر را خریداری کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما