مراحل آموزش گام به گام کراتینه مو

امروزه خانم های زیادی جهت کراتینه نمودن مو های خود به آرایشگاه مراجعه می نمایند تا مو های لخت و صاف داشته باشند اما شما خوانندگان عزیز این مطلب اگر می خواهید خود به تنهایی در خانه مو های خود را کراتینه نمایید توصیه می کنیم ادامه مطلب را کامل مطالعه نموده و با مراحل آموزش گام به گام کراتینه مو که برای شما شرح داده می شود آشنا شوید و بتوانید این مراحل را خودتان در خانه انجام دهید.

مراحل آموزش گام به گام کراتینه مو

آشنایی با انواع مواد کراتینه اصل

آشنایی با انواع مواد کراتینه اصل در این بخش می خواهیم شما خوانندگان عزیز این مطلب را با انواع مواد کراتینه اصل مو در بازار که توسط شرکت‌های بزرگ ایرانی و خارجی تولید می گردند به طور کلی آشنا نماییم پس توصیه می کنیم ادامه مطلب را به دقت مطالعه فرمایید.

به طور کلی می توانیم بگوییم مواد کراتینه تولید شده در انواع شرکت ها به دو گروه اصلی تقسیم می شوند که این دو گروه عبارتند از مواد کراتینه از نوع احیا کننده مو و هم چنین مواد کراتینه از نوع صاف کننده مو که همان طور که از نامشان پیداست هر کدام از آن ها دارای عملکرد مخصوص به خود می باشند.

مواد کراتینه احیا کننده مو باعث تقویت و شادابی و هم چنین احیای مو های آسیب دیده به دلایل مختلف از جمله دکلره شدن و رنگ شدن مو ها در افراد مختلف می گردند اما مواد کراتینه صاف کننده مو صرفاً جهت صاف نمودن موهای فر و وز شده استفاده می گردند و نمی توان از آن ها در احیای مو ها استفاده کرد.

آموزش آسان گام به گام کراتینه مو

آموزش آسان گام به گام کراتینه مو اگر از افرادی می باشد که دارای مو های فر و وز شده می باشند و تمایل دارید مو های صاف و لخت داشته باشید ما در این بخش آموزش کراتینه مو به صورت آسان و گام به گام را به صورت خلاصه شرح می دهیم تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

قبل از کراتینه کردن مو ها باید مو های خود را با شامپو های مخصوصی که قبل از کراتینه نمودن استفاده می‌نماید به خوبی شستشو دهید سپس باید مو های خود را خشک نمایید، اما دقت داشته باشید تا مو های خود را کاملاً خشک نکنید و درصدی رطوبت بر روی آن باقی بگذارید، پس از آن مو های خود را تقسیم بندی کنید تا بتوانید به راحتی با استفاده از قلمو مواد کراتین را بر روی آن ها بمالید، پس از انجام این کار ۲۰ دقیقه صبر کنید تا مواد کراتینه به خوبی اثر نمایند بعد از انجام این مراحل می توانید مو های خود را با اتو موی سرامیکی به خوبی اتو کشی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما