مناسبترین قیمت بهترین مارک ماسک مو برای موهای اسیب دیده

  بهترین مارک ماسک مو برای موهای اسیب دیده دربازار لوازم ارایشی بهداشتی ایران فروان است ابتدا قبل از خرید مناسبترین ماسک مو باید بدانیم برای چه استفاده ایی ماسک مو نیاز داریم؟علت موهای اسیب دیده ما چیست؟

بررسی عوامل اسیب دیدگی مو یا به اصلاح دیمیج شدن مو

یکی از مشکلات که موهای خانم دچار ان میشود زبری مو است که علت های متفاوت دارد .مشکل دیگر که بسیار رایج است مرگی مو است که اصلاحا میگویند مو دیمیج شده است.علت های مختلفی برای موارد بالا موجود است که به بررسی انها میپردازیم.برای داشتن اطلاع ازبهترین مارک ماسک مو برای موهای اسیب دیده بهتر است با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 ماسک مو برای موهای اسیب دیده
Damaged hair

 

1-مهمترین عاملی که موها اسیب میبینند تششعات نور خورشید میباشدکه اکثر خانمها قسمتی از موهای جلویشان بیرون است و تابش مستقیم نور خورشید باعث کدر شدن مو به مرورزمان میشود.

2-دومین عامل که شیوع بسیاری در موهای خانمها دارد استفاده از رنگ مو های بیکیفیت است.وقتی خانمی ازرنگ موهای بی کیفیت استفاده میکند به علت داشتن آمونیاک بالا و کراتین کم مو انسان به مرور خشن میشود و یک زبری خاصی در مو ایجاد میشود

3-سومین عامل استفاده از مواد دکلر مو است که اگر به درستی انتخاب نشود باعث سوختگی مو و در نتیجع پژمردگی مو و یا به اصلاح دیمیج شدن مو میشود.

4-استفاده از شامپوهای نامناسب و ارزان قیمت که باعث میشود کراتین مو جود در مو از بین برود.

5-پنجمین عامل استفاده از ماسک مو و یا کریستال مو نامناسب برای مو است که به علت عدم شناخت مشتری از این نوع مواد باعث از بین رفتن ضخامت مو به مرور زمان میشود.

 

استفاده از ماسک مو برای موهای اسیب دیده یکی از بهترین روش برای بهبود موارد بالا است.اگر موهای شما زبر شده است و دچار خشن شدن است و یا حالت نرمی خود را ازدست داده است استفاده از این نوع ماسک مو را حتما پیشنهاد میدهیم.

بهترین مارک ماسک مو برای موهای اسیب دیده
hair mask

انواع ماسک مو برای موهای اسیب دیده

در بازار ماسک مو ما دونوع تولید بیشتر نداریم .که هر کدام از تولیدات محاسن خود رادارد.نوع اول ماسک مو بدون ابکشی میباشدو دومین محصول ماسک مو با ابکشی است اما معایب و محاسن ان به شرح زیر است.

ماسک مو برای موهای اسیب دیده
ماسک مو

1-ماسک مو بدون اب کشی همان طور که از اسمش پیداست نیاز به اب کشی ندارد و کافی مقداری از ان را به کف سر مالیده و یا ان را اسپره نمایید.البته ماسک مو برای موهای رنگ شده و اسیب دیده بیشتر به صورت کاسه ایی بفروش میرسد.

2-ماسک مو با ابکشی که به صورت کاسه ایی نیم کیلیویی و یک کیلیویی بفروش میرسد پس از شامپو کردن استفاده میشود و نیاز است حتما ابکشی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما