کراتینه کردن موی سر به قیمت مناسب

کراتینه به صاف کردن با روش برزیلی گفته می شود. با استفاده از کراتینه مو می توانید به خود موهایی زیبا را هدیه کرده و با هر بار نگاه کردن در آینه از این زیبایی لذت ببرید. کراتینه کردن موی سر امروزه در جهان بسیار رواج داشته و این بدان دلیل است که تمامی بانوان به زیبایی می اندیشند. در ایران می توانید بهترین مواد کراتینه را با بهترین قیمت یافته و شما نیز از مویی زیبا بهره مند شوید.

کراتینه کردن موی سر به قیمت مناسب

مناسب ترین قیمت ها برای کراتینه کردن موی سر

مناسب ترین قیمت ها برای کراتینه کردن موی سراز فواید کراتینه مو می توان به: صافی و درخشندگی موی سر، از بین رفتن موخره، احیای بخش های آسیب دیده مو، لطیف شدن موی سر و از بین رفتن خشکی مو اشاره کرد.

امروزه در ایران مواد کراتینه با نام های تجاری مختلف و در تنوع بالا موجود بوده و هر یک قیمت فروشی متنوعی را از آن خود کرده اند. با مراجعه به لیست محصولات موجود می توانید بهترین ماده موثر کراتینه را با بهترین قیمت خریداری کرده و موی خود را با قیمتی نازل کراتینه کنید.

در کنار کراتینه موی بانوان، کراتینه مو مردانه نیز رواج یافته و بسیاری از پسران جوان به این کار روی آورده اند. کراتینه کردن موی مردان نیز در کشورمان با قیمتی مناسب انجام می پذیرد.

خرید و فروش کراتینه موی سر در کشور

خرید و فروش کراتینه موی سر در کشورخرید و فروش کراتینه مو در کشور در حد وسیعی صورت گرفته و این حجم عمده و گسترده فروش، همه و همه به دلیل حجم تقاضای بالا از سوی مشتریان است.

اما پس از خرید مواد کراتینه، چگونه به کراتینه موهایمان بپردازیم؟ در ادامه با ما همراه باشید که می خواهیم آموزش گام به گام کراتینه مو را بیان کنیم.

  • در اولین گام باید به انتخاب بهترین برند ماده کراتین بپردازیم
  • در دومین گام باید موهایمان را با شامپوی مخصوص کراتینه بشوییم
  • سومین کار، خشک کردن مو بوده و این کار باید به بهترین نحو انجام شود
  • در قدم چهارم، کار اصلی انجام می شود. در این جا باید ماده کراتینه را به موهایمان مالیده و فاصله 1.5 سانتی با ریشه مو را رعایت کنیم
  • در این جا حدود بیست الی سی دقیقه منتظر بمانیم و اگر موهای بسیار فر داریم، زمان انتظار را به حدود 40 تا 50 دقیقه افزایش دهیم
  • پس از اتمام انتظار، چندین بار موهایمان را با حوصله شانه کرده و سپس درون یک نایلون قرار دهیم
  • در انتهای کار موهایمان را کاملا خشک کرده و در ادامه برای به اتمام رساندن کار، به کمک اتوی مو و تنظیم درجه با گرمای 400 یا 450 به اتو کردن مو بپردازیم

پخش عمده کراتینه موی سر

پخش عمده کراتینه موی سرکراتینه مو با روش پخش عمده، با قیمتی مناسب و بسیار نازل به دست مشتریان عمده می رسد. به کمک این روش، مشتریان به بهترین ماده کراتینه با قیمتی بسیار نازل دست خواهند یافت.

کسانی که به سلامت مو می اندیشند به کراتین گیاهی روی می آورند. به کمک کراتینه مو با ژلاتین، می توانید از روش کراتینه طبیعی استفاده کنید و این روش صافی مو باعث می شود مویتان هیچگونه آسیبی را متحمل نشود.

مواد کراتین گیاهی نیز در کشور به صورت عمده، به مشتریان عرضه می شوند.

تهیه ارزان ترین کراتینه موی سر در کشور

تهیه ارزان ترین کراتینه موی سر در کشوربرخی از مواد کراتینه، بسیار گران قیمت می باشند. اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید به کمک آن؛ موهایتان را با قیمتی ارزان کراتینه کنید، پیشنهاد مناسب کراتینه گیاهی مو می باشد.

از طریق عرضه کننده بزرگ کشورمان می توانید، در سریع ترین زمان به بهترین مواد کراتینه ای که خواهند توانست موهایی زیبا را به شما هدیه کنند دسترسی داشته باشید.

ارتباط با عرضه کننده مواد کراتینه بیش تر از طریق سایت تجاری آنلاین امکان پذیر بوده و سفارشات به صورت برخط از طریق این سایت ثبت می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما