قیمت صافی مو به روش ژاپنی به طور دائمی

قیمت صافی مو به روش ژاپنی به طور دائمی بالاتر از صافی موی ساده است. این مدل دوام بیشتری دارد؛ و دیرتر حالت خود را از دست می دهد. صاف كردن مو به روش ژاپني در خانه نیز امکان پذیر است. طی سال های اخیر این روش در تمام جهان گسترش پیدا کرده است. این متد مناسب افرادی است که موهای فر و مواج دارند؛ که موهایشان به حالت لخت و ابریشمی تبدیل می شود. چون مو از ساقه صاف می شود ؛ این کار روی موها باقی می ماند و حالت خود را از دست نمی دهد.

قیمت صافی مو به روش ژاپنی به طور دائمی

لیست قیمت صافی موی دائمی به روش ژاپنی

لیست قیمت صافی موی دائمی به روش ژاپنیلیست قیمت صافی موی دائمی به روش ژاپنی متفاوت است؛ و چون این روش زمان زیادی نیاز دارد و قیمت مواد ریباندینگ ژاپنی که برای مو استفاده می شود بالا است؛ انجام این روش بسیار هزینه بردار است.ریباندینگ شیسیدو یکی از بهترین مارکهای ریباندینگ مو ٰٰژاپنی است.

ظاهر زیبا و بی نظیری که این روش به موها می بخشد؛ بسیاری از خانم ها و آقایان را جذب خود می کند و اکثرا دوست دارند؛ که این روش را تجربه کنند.

بیشتر آرایشگاه ها سعی می کنند با انجام کار با کیفیت و قیمت مناسب مشتری های زیادی را جذب کنند؛ و با دیگر هم نام های خود در رقابت هستند.قیمت ریباندینگ در شهر هایی چون شیراز و اصفهان با تهران متفاوت است.

انواع روش های صافی مو

انواع روش های صافی مواز انواع روش های صافی مو می توان به: ژاپنی و المنت اشاره کرد؛ که اصلی ترین تفاوت صافی ژاپنی و المنت، جنس موادی است که برای انجام آنها به کار می رود.

در صافی المنت به طور کامل از مواد معدنی استفاده می شود؛ که بدون هیچ آسیبی باعث صاف شدن و نرمی و احیای مو می شود.

بر خلاف آن، در صافی ژاپنی به طور کامل از مواد شیمیایی استفاده می شود؛ که اگر چه مو صاف و خوش حالت است؛ اما سریع خرد و آسیب پذیر است.

در ایران صافی ژاپنی مو در بندرعباس مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مواد مختلف برای صافی مو

مواد مختلف برای صافی مو مواد مختلف برای صافی مو استفاده می شود. قیمت مواد صافی دائم مو بسته به کیفیت و دوام آن متفاوت است. امروزه بیشتر تلاش می شود تا استفاده از مواد طبیعی جایگزین مواد شیمیایی شود.

از موادی که برای صافی مو استفاده می شود می توان به؛ کراتینه اشاره کرد که تاثیر خوبی بر صافی مو و احیا و نرمی مو دارد.

صافی مو به دو صورت غیردائمی و نیمه دائمی انجام می شود؛ که روش اول از طریق سشوار یا اتو مو و روش دوم به وسیله صاف کننده های شیمیایی و کلاسیک.

صافی موی نیمه دائمی چون هر چند وقت یکبار باید مجدد تکرار شود هزینه بردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما